kayip esya burosu / lost and found

sneak peek - kafka

di mi kac Zamandir "film film film" diye sayiklayip duruyorum ama herhangi bir icraat paylastigim yok. efenim, gerek fotograf makinamla yasadigim bir takim sorunlar, gerek de sacma sapan calisma tempom sayesinde gunisigini bir turlu yakalayamam nedeniyle mumkun olmamisti simdiye kadar.
velhasil, bugunden itibaren bu gidise bir son veriyorum. hem Zaten artik hemen herseyin bir an once bitmis olmasi da gerekiyor, bir hafta kaldi saka maka cekime baslamama.

i know, i've been talking about that film business of mine all time for a while, yet i've never showed anything to prove its reality. but since i was having some problems with my camera and missing the daylight due to working during ridiculous hours, it just wasn't happening. until now.
starting today, i'm stopping this. i need to start getting everything ready real soon anyway. still feels unreal, but the actual shooting will be starting in one week.

ve iste karsiniZda kafka bey. filmde epey bir yan karakter olarak yer alacak kendileri masasi ve de sandalyesiyle birlikte. masa gerci dolu olacak tabi, kagitlar vs, ve bir de kirmiZi elma ile.

and i present you mr. kafka. he'll have a really small role in the film as a side character, with his desk and chair. well, the desk will be full though; with loads of papers and a red apple.
masa biraZ bilinci biraZ da kaZa eseri yimik oldu. ama yakisti bence ;)
masayi balsa ve bir takim tahta boncuklar kullanarak, sandalyeyi de yine balsa ve kurdan yardimiyla yaptim. kafka bey de klasik kuklalarim gibi tel iskelet uZerine epoksi macunu ve polimer kil kullanilarak yapildi. tek fark, ayaklarinin icinde somun olup stop motion'a yonelik olmasi.

the tabe is crooked, a bit intentionally and a bit accidentally, but think it suits this way :)
i used balsa wood and various wooden beads to construct the table. and made the chair using balsa wood and toothpicks. kafka himself, is just like my usual puppets, constructed over a wire armature with epoxy putty and polymer clay. the only difference in the nuts inside his feet, enabling him for animation.
kendileri 17 cm civarinda oldu. klasik minyatur skalasinda yani. isin asli, film bittikten sonra belki satabilirim diye dusunuyorum. ama bakalim, belli de olmaZ.

he measures about 17 cm, just about the siZe of a 12th scale miniature. actually, i'm kind of planning to sell him after the shooting. but we'll see, i'm not sure yet.

2 comments:

Renkli fabrika said...

süper... merakla bekliyorum :)

ozlem said...

merhabalar...adaş olmamızdan mütevellit şöle bakmıştım bloğunuza sonrada sık kullanılanlarıma takılı kaldı...yaptıklarınız çok başarılı.Gsf okumadım ben ama bu tür şeylere ilgim hiç geçmiyor.Benim gibi bir amatör stop motion becerebilirmi meraktayım doğrusu.Nasıl yapıldığını biliyorum ama ben neyle yapabilirim bilmiyorum acık biraz kullandığınız teknikleri paylaşırsanız çok mutlu olurum...şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin