kayip esya burosu / lost and found

Yabanmersinli Mus Pasta - Kolye Ucu / Blueberry Mousse Cake - Pendant

Yaa, gittim yokoldum sanmistiniz di mi! 
Aslinda cok da yanlis sanmamissiniz sanki, lakin geri dondum. Kamerami da (kisa bir sureligine oldugunu umarak) kacirdim setten. Boylece yeni cicilerin yeni fotograflarlariyle yine yeni yeniden karsinizdayim!

So you thought I was gone for good, eh?
Well, okay. I admit, you weren't wrong. Yet, I'm back! I finally got my camera back from the studio (for a short while, hopefully) and here we are with the newest photos of the newest goodies.


Sozu fazla uzatmadan sebeb-i ziyaretimize gecmek istiyorum. 
Efenim, karsinizda bir adet yabanmersinli pasta bulunuyor. Mus pasta dedim baslikta ama gercekten de bu sekilde bir kullanim var mi pek emin olamadim sonradan. Hani Ozsut'un pastalari var ya, onlar gibi dusunun. (Zaten de bu pastada bizzat Ozsun'un Aynasi'ni taklit ettigimi asla inkar etmiyorum. Kalp Ozsut'un aynasi kalp kalp kalp)

So, today we have a blueberry mousse cake with us.


Kendileri, her zaman oldugu gibi polimer kil kullanilarak tamamen elde yapildi. Ustundeki joleli kisim da parlak akrilik vernikle kaplandi.

As always, it's completely handmade, using polymer clay. The jelly part is coated with glossy acrylic varnish.


Velhasil, kendilerine suradan etsy, buradan dawanda, buradan da fler araciligiyla ulasabilirsiniz. Ayni zamanda info@madebyozlemakin.com'a atacaginiz bir mail ile posta dahil fiyati 43 lira olacaktir.

Available here on etsy, here on dawanda and here on fler.

No comments: