kayip esya burosu / lost and found

Yarim kalmis kuklalar mezarligi / The graveyard of the unfinished puppets


Bugun baslikta sozunu ettigim "Yarim kalmis kuklalar mezarligi"na (ya vallahi ingilizcesi duzgun oluyo. ceviremedim bunu guzel bi sekilde niyeyse. neyse) ufak bi ziyarette bulundum. Ve sevinerek belirtmek istiyorum ki mevzubahis kuklalarin birkacini da yanima alarak dondum.
Evet, bugunluk haberlerimiz bu kadar, pek heyecanli degil hayatim su siralar. N'apalim..

Today, I paid a visit to "The graveyard of the unfinished puppets" and I'm gladly announcing that I took some of them back with me.
So yeah, that's all for today. Evidently, I have a pretty dull life nowadays. What can you do..

1 comment:

Ranxi said...

Bunu görünce aklıma geldi, Tallinn'e giderseniz Nuku Kukla Müzesini görmelisiniz!