kayip esya burosu / lost and found

tuhafije!

Tuhafije yazilir, tuhafiye okunur.
Tuhafiye: Nadir ve emsalsiz hediyeler, tuhaf seyler dukkani.
Kucuk tuhaf seyler dukkanina hosgeldiniz!

Written as tuhafije, read as tuha:fiye.
Tuhafiye: Tuhaf means rare and unique gifts in Arabic, and tuhafiye means the shop that sells rare and unique gifts. (Tuhaf also means weird, strange and unusual in Turkish)
Welcome to the little shop of wonders!
Evet! Nihayet ucuncu partilere bagli olmayan online dukkanimi aciyorum. Aslinda guya bir aydir aciyorum ama iste urunlerin yeniden fotograflanmasiydi, sistemin arayuzune alismakti filan derken uzadikca uzadi. Bunu da buraya yaziyorum ki artik erteleyemeyeyim. Az urunle de olsa acilis yarin. 

Tabii kutlama yapmayi da unutmadim. Fotograf makinasi, kaset, kahve molasi ve jam session serilerinden birer urunu cekilisle 4 kisiye dagitacagim. Simdilik yapmaniz gereken bir sey yok, cekilis detaylarini da yarinki acilis postuyla birlikte yazacagim.


Yes! I'm finally opening my own online shop free from the third parties. Actually, I've been meaning to open it for more than a month now but re-photographing the items, getting used to the the the platform and such are keeping things slow. I'm announcing this here, so that I won't be able to procrastinate anymore. Grand opening will be tomorrow, no matter how many listings I have. 

Of course, I'm not forgetting the celebration. I'll be giving away one item from each line: cameras, cassette tapes, coffee break and jam session. You don't have to do anything for now, I'll be explaining the give away in my opening post tomorrow.

7 comments:

okuyan said...

Çalışmalarınızı hayranlıkla takip ediyorum 10 Marifet'ten beri.
İsim çok orijinal olmuş, çok beğendim.
Hayırlı olsun.
Sevgiler.

ozlemakin said...

Cok tesekkur ederim, cok sevindim ^_^

sadece said...

merhaba, çalışmalarınızı seve seve takip ediyorum, beğene beğene..başlangıç noktası olarak alıyorum, karşıma koyup koyup bakıyorum..yetmiyor, daha da merak ediyorum, denemeye yelteniyorum..aslında bir kukla atölyeniz vardı, bu şubat ayında..katılabilmeyi çok istemiştim kırk takla attım hatta, size, organize edene ulaşmaya çalıştım, çünkü yeni, taze, çiçeği artık neresinde bilmiyorum ama, yeniden örenci biriyim büyük yaşlarına basmış..ve o yüzden de cebi delik biri..ve acaba bir yolu olabilir mi diye şansımı denemiştim..hem kişisel ilgim dolayısıyla hem de okul ödevleri vesilesiyle ama daha çok benden ötürü evet açıktır ki ilgileniyorum..her türlü öğretmenliğinize de hazır olduğumu belirtirim..umarım böyle özel bir işten, hak ettiğiniz yaşam gereklerini kazanabilirsiniz..çok çok umarım hatta..
sevgiler..
tanışmak üzere :)

ozlemakin said...

Merhabalar, oncelikle cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin. Sanirim Ankara'daki atolyeye katilamk istemistiniz. Organize edenlerin tuhafliklari yuzunden iptal etmek zorunda kaldik onu zaten. Belki bir baska atolyede gorusuruz, sevgiler :)

sadece said...

Tekrar merhaba, aslında İstanbul'daki atölyeydi, ama sorun değil..Zaten sizi tanıyan bir hocamız var, şirin mi şirin bir hoca, o belkim sizden bir atölye talep edecek, olmadı ben sizin çalıştığınız atölyeyi basarım artık, belkim birazcık izlemek için, kuklalarınızdan birini kaçırıp size şantaj yaparım filan :)
bu arada ham yünü nereden bulduğunuzu sormak isterim..bir de fimo'lar küçük ambalajlarda satılıyor ya daha büyüğünü nereden buluruz, pahalı mıdır?

ozlemakin said...

Hehe tamamdir :)

Ham yunu turkiye'de hobi malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz sanirim, igneyle yapilan kece islerinde kullaniliyor zira esas olarak. Fimolarin da 350 ve 500 gramlik versiyonlari var. Gramaj/fiyat oraninda da kucuklerden daha ekonomik tabii ama Fimo marka olarak Turkiye pazarindan cekildigi icin internet harici bir yerden bulabilir misiniz bilemiyorum.

Yakin zamanda (ama cok da yakin degil sanirim) boyle bir "do it yourself" kukla kiti hazirlamayi dusunuyorum, fotogafli bir kitapcik -ve hatta belki bir de dvd- esliginde. O tarz bir sey belki daha cok isinize yarar ^_^

sadece said...

Teşekkür ederim.. :)