kayip esya burosu / lost and found

Meyve Salatasi - Kolye Ucu / Fruit Salad - Pendant


evvelce bahsetmis oldugum yuzugun kucuk kardesi efendim bu da.

this one is the little sister of the ring i was talking about a while back.


ayni bir onceki gibi polimer kilden meyvelere (ki kendileri cilek, muz, seftali, kivi ve yabanmersininden olusmakta), seramik bir canaga, metal de bir kasiga sahip.

just like the previous one, it has polymer clay fruits (which are strawberry, kiwi, banana and peach slices with blueberries), a ceramic bowl and a metal spoon.


etsy icin buraya, pasaj icin de suraya buyurabilirsiniz. pasaj fiyatinda %10 indirim icin ise ozlem@ozlemakin.com'a bir mail yeterli.
duzeltme: satildi!

available here on etsy.
edit: sold!

8 comments:

ruşyena said...

meyve salatalarına baıyılırım...minyatürü de pek hoş olmuş...

bu arada çok merak ettiğim bişey var... blogunuzdaki fotoğraflar nasıl büyük görünebiliyor? benimkilerin genişliği en fazla 400 px oluyor ne yazık ki! :( sizinki gibi nasıl yapabilirim...
bilgilendirmeniz mümkün mü acaba?

ozlemakin said...

cok tesekkurler.
blogger'i draft olarak kullaniyorum, onun bir ozelligi sanirim. fotografi yaziya ekledikten sonra small, medium, large ya da x-large olarak secebiliyorsunuz boyutunu. benimkiler x-large.

ruşyena said...

bilgilendirme için çok teşekkür ederim... google da şifre sözcükleri (draft ve blogger) aradım ve bi dolu bilgiye ulaştım... yeni postumda deneyeceğim...

bir kez daha teşekkürler ve sevgiler.

Gülen Tezer said...

Özlem'ciğim; bu güzelliğe bir yorum yazmıştım ama ne yazık ki ulaşmamış :( İnanamayacağım derecede güzel, küçük ve anlaşılır olmuş. Ellerini severim senin..

Gülen Tezer said...

Kelime doğrulamayı kaldırsan nasıl olur acaba??

ozlemakin said...

^-^ tesekkur ederim. kaldirdim kelime dogrulamayi da.

Unknown said...

ödüllendiniz efendim, detaylar şurada:
http://zsehiralti.blogspot.com/2010/06/trendy-blog-awardlu-olmusum-ben.html

ozlemakin said...

tesekkurler zeynep hanim :)