kayip esya burosu / lost and found

bayan Zuppe

bu bos beles olmayan, sacma da olsa anlatacak hikayeleri olan karakter isini iyice sevmeye basliyor ve serinin dorduncu kuklasi olan Zuppe hanimi takdim ediyorum..
serinin ikinci kulasi olan femme fatale'den beri firinlama isi epey kontrolden cikti, 8 kereden asagisini goremiyoruZ artik. ama degiyor, deyatlar artiyor boylece.. her yer yine mass, parmaklardaysa mass+fimo karisimi var Zira sade mass faZla yumusak oluyor ve firinda yamulup yumulabiliyor..
elbise, ikinci el bir etegin astarindan, kurk ve elbisedeki yaldiZli sey alex hanim'in okulda birakmis oldugu kumas ve benZeri seyler parcalarindan, kolye cam boncuk, bileZik ve yuZuk ince tel, sac da ham yunden olusmakta.. ha bir de yanlis acidan cektigim icin fotogrfi gorunmuyor ama deriiiin bir yirtmaci var kendilerinin..
bakalim goZleri kapali olan bu hanimin surat ifadesi nasil bulunacak :)
acikcasi sacindaki kirmiZi parcadan dolayi hafif bir adams ailesi tadi da yok degil, farkindayim ama olsun, daha iyi..
bi de bu topuklu ayakkabi isini niyeyse cok sevdim. kendim giyemiyorum bari cocuklar eksik kalmasin diye midir nedir ama oyle iste, sevdim..
son olarak hanimefendi dukkana da bekler..

duZeltme: beklemiyor artik, istanbul'a dogru yola cikmaya haZirlaniyor hanimefendi..

2 comments:

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Merhabalar;
ben bu bayanı çok sevdim gerçekten. Tam bana göreymiş..nasıl da düzgün yapmışsınız öyle inanamadım.benim de fimolarım var az biraz ama boncuk yapmaktan öteye gidemedim henüz.çok büyük bir içtenlikle kutluyorum.harikasınız vallahi.fimodan böyle birşey çıkacağını düşünememiştim.elleri ne kadar da düzgün olmuş.mass da ona benzer bir hamur sanırım.ellerinize sağlık.kokoş bayanı iyiki yapmışsınız. Sevgiler

ozlemakin said...

oncelikle cok tesekkur ederim, cok sevindim begendiginiZe.. mass da evet, fimo gibi ama fimodan biraZ daha yumusak bir malZeme. ben de boncuk ve birseyler kaplama isini beceremiyorum hic fimoyla:))