kayip esya burosu / lost and found

yemekci teyZe

biraZ degisikligin vaktidir diyerek bir sure icin daha "karakteristik" ya da daha dogrusu, daha "nev-i sahsina munhasir" kuklalar yapmaya karar verdim.. zaten nedendir bilinmeZ bu kukla olayinda, oZellikle film icin filan tuhaf bir yasli karakter meraki olusmaya basladi bende son Zamanlarda.. bakiniZ hemen asagida da canli(tabi, ne belli) kaniti..
gecen gun postaneden kumas oldugunu sandigim paketimi alip aslinda kumas degil de dikis makinasi oldugunu gorur gormeZ surada bahsetmis oldugum ve her girdigimde kendimi kaybettigim dukkana kostum hemen. ve o da nesi! daha once nasil olmussa goZumden kacmis olan kece ve ham yun sepetleri! hemen dadandim tabi. Zaten bu dikis makinasindan bikac gun once de kumaslarim gelmisti. nasil ama, "allaaah cilginlar gibi kukla yapicaaaam" modundayim. bi ton sac yapma malZemesi, turlu cesit ham yun filan derken nerdeyse kira parami harcamaya basliyodum.. olsun olsun.. neyse, o bahsettigim kumaslardan biri de bu domuZcuklu olandi. Zaten gorur gormeZ demistim aha simdi sisman bi kuklaya oh mis olur diye.. oldu da valla.. ve sonunda dikis makinami da bir amac dogrultusunda kullanmis oldum, pek keyifliyim..
bi de bu sefer dedim parmak filan yapayim iyice sirin olsun. oldu gibi sanki hatta :)
kirmiZi basliksiZ kiZ isimli kuklada kullandigim teknikle yaptim etegi, ustu icin de sanirim nispeten daha gercege yakin dikis metodlari iZledim, ama pek bilemiyorum. bi de bu dantel isini de sevmeye basladim sanki..
onlukte de tee vakt-i Zamaninda bi peynir kutusunu susleyen kagidimsi kumasimsi bi parca bisey vardi saklayip durdugum, onu kullandim - sonunda.
tencere de biraZ ugrastirdi aslinda ama sonunda bunun bi boy buyugu ve kalip olarak kullandigim o bi boy buyugun de bi boy buyugu uc tas has hosaf.. oh.

saat olmus gece yarisindan cok sonra ben burda ne anlatiyorum..


velhasil, dukkanda kendileri..

2 comments:

ebrugzo said...

kuklalar gerçekten cok güzel ilginç tasarımlar.kolay gelsin!:)

ozlemakin said...

tesekkur ederim :))