kayip esya burosu / lost and found

dogum gunu hediyesi minik oZlem

baktim bu son kaZak isini cok sevdim, dayanamayip o bahsettigim mavili atkimin puskullerinden kirpip bir de mavi kaZakli bir kukla yapmaya basladim.. gunlerden cumaydi ve aksama peter bey'in dogum gunu vardi.. kuklayla da tam olarak ne yapacagima karar vermemistim.. kot pantolonu dikmeye basladigim sirada dedim "bi dakka benim halen bir hediyem yok! dur madem kucuk oZlem olsun bu, aksam da bu atkiyi takip gideyim". kucagina ilistridigim minik siseye de bir dogum gunu kutlama kagidi tikistirdim..
boylece ilk kisiye oZel ya da kisiye benZetmeli kuklami yapmis oldum..
kaZak icin bir onceki kuklada kullandigim "hali haZirda orulmus yun" yontemini kullandim. kot icin klasik, kot parcalari. sac bandi niyetine de paket lastigi.. isin ilginci, dikmeye daha bi sarmaya basladim son Zamanlarda, yapistiriciyi cok aZ kullanir oldum.. dikis makinamin gelmesini cok sabirsiZlikla bekliyorum artik..
ha bu arada simdi fotograflari koyarken farkettim. cok boyle kasli guclu gibi olmus elleri kollari ama, Zaten siseye sarilir poZisyonda hediye ettigim icin cok dikkat cekmedi sanirim..

3 comments:

sergun said...

minik Özlem "too hero" görünüyor sahiden:)
hepsi, bütün kuklalarınız müthiş, takipçinizim:)
özellikle ifadelerine ve kocaman açılmış gözlerine bayılıyorum (diğer yorumumda da yazmıştım, Tim Burton karakterlerini anımsatıyor belki de ondan kanım çekti:)) )
ben de denemek istiyorum, fırınlama işini bulaşmadan yapabileceğim malzeme arayışı içersindeyim:)

Anonymous said...

Çok ilginç bir bloğunuz olmuş.
Kukla ile ilgili bloğa ilk defa rastlıyorum.
Bloğuna izleyiceler butonu eklersen seni izlemeye almak istiyorum.
Sevgilerle

ozlemakin said...

hehe, evet hafif bir kahramanlik yok degil haklisiniZ :))
firinlama filana bulasmadan yapmak istiyorsaniZ "air-dry clay" olarak gecen ve hemen her buyuk kirtasiyede bulabileceginiZ seramik hamuru benZeri, su baZli ve havayla temas ederek kuruyan malZemeyi oneririm. ama fimo'dan da bu benim kullandigim hamurdan da cok daha agir oluyor onlar ve cok gec kuruyor.. akliniZda bulunsun.. ortaya cikan seyi gormeyi cok isterim :))

melisa, gurur duyarim. ekliyorum iZleyici kismini..