kayip esya burosu / lost and found

guZel sonbahar

aksesuar da aksesuar diye harcadigim saatlerin ardindan sonunda eline semsiye monte etmeye karar verdigim altinci kuklam da bitti.. bu sefer 9 cm oldu.. bir ortalama tutturmaya basladim sanirim artik boyut konusunda..
iskeleti filan onceki "tutorial"da anlattigim gibi yine. hamurum da mass her Zamanki gibi.. saclarini en son iZmir'e gittigimde annemden calmis oldugum ve ince nakis ipi olduguna inandigim bir iple yaptim.. etek icin alex hanim'in "isine yarar bu, sende kalsin" diyerek sette biraktigi bir kadife gomlegin cebinden, semsiyeyi de peter bey'le cekecegimiZ filmin koltuklarini kaplamak uZere ikinci elciden aldigim etegin astariyla yaptim.
ve kaZak.. gercekten cok sevdim bu kaZagi. vallahi kendim yaptim diye degil. Zaten orguden falan anlamam, ancak atki orebiliyodum Zamaninda onu da annem basliyodu da anca devam ettiriyodum. Zaten muhtemelen onu bile unutmusumdur. tig konusu hele iyice acikli, durmaksiZin metrelerce Zincir cekerdim de hem annem hem annanem cok kiZardi bana kucukken, nolcak o kadar Zincir diye. o Zamanlar bi de evde kedi de yok "kedi oynatcam" da diyemiyorum.. yani tig isiyle de iliskimiZ epey minimal..
su seyler var ya, hani 1-2 santim hal-i haZirda orulmus yunler.. pek seviyorum onlari. ilk bikac sene once mavilisinden alip anneme arti ordurmustum, boyle dugum dugum gibi. gecen iZmir'de bu sefer turuncusunu buldum, iki yumak birden aldim ama, artsin da kumas/ip coplugume katayim kalanini diye. nitekim katmistim da.. velhasil oyle iste, hal-i haZirda orulmus yun guZelligi sagolsun, kaZak yapmami sagladi.. bir onceki kuklada da bere olmustu hatta kendileri..
boyleyken boyle a dostlar.. kendileri etsy'de gorucuye cikti bile..

duZeltme: satildi!

No comments: