kayip esya burosu / lost and found

minik muZip

eh, Zamani gelmisti artik..
ama aslinda oyle degil. bikac gun once bitmisti aslinda bu (ve bir sonraki yaZimin konusu hanimefendi) lakin niyeyse bir turlu firsat bulup da fotograflarini cekememistim. ha bi de dikis makinam geldi, onla oynadim bi sure. ama resmen oynadim yani. bi de komik, bisey de deneyemedim kumaslara (en minnacik kumas copune bile hem de) kiyamadigim icin.. neyse aliscam artik Zamanla heralde..
neyse efenim, gelelim bu hanim kiZimiZa (ne bicim oldum ben niye boyle seyler soyluyorum ki).. efenim elbisesini sans eseri kirtasiyede buldugum boyle kalinca bir kurdele gibi biseyden yaptim. ve hatta oyle bi kurdeleymis ki o, kenarlarinda da ince teller var filan. eve gelip farkedince acayip sevindim Zaten. neyse uZatmayayim, saci muhtemelen "nakis yapsin kaZinlarimiZ" amaciyla satilan bir ipten, belindeki sey de favori malZemem olan elbeZi.. bir de garip bir sekilde baya baya minyatur oldu bu sefer; 7.5 cm..
bi de yaZdikca farkediyorum ki sicagi sicagina olmayinca tutukluk yapiyomus bu kukla anlatma olayi bende.. neyse olsun artik bu seferlik, yapacak bisey yok..
ha bir de 10marifet hanimlarinin tavsiyesi uZerine son Zamanlarda saskinliktan odun vermeden daha bi mutluca, siritiyomuscasina kuklalar denemeye basladim. simdilik cok fena degil gibi sonuclar. ha bir de "ille de susubolyayla yapacaaam" gaZindan da vaZgecip "ya kuru boya diye bisey vardi di mi" aydinlanisiyla huZura erdim adeta..

unutmadan dukkandaki yerini de hatirlatayim.. (ki yalan, edit bu, unutmustum bile ki)

No comments: